Sterk in customer delight coaching
Een goede service bieden is het Olympische minimum dat u nodig hebt. Een medaille? Die haalt u met customer delight. Door net iets verder te gaan dan uw concullega’s en klanten positief te verrassen.
-
StS Services kan u hierbij helpen
-
Uw huidige aanpak analyseren en evalueren
-
Een strategie en aanpak uitwerken
-
Uw business case uitwerken
- Team- of medewerkerscoaching (al dan niet op basis van de IWAM-test)
Sterk in mystery shopping
-
Analyse van uw huidige situatie
-
Aanbeveling voor toekomstige klantencontacten
-
Concreet stappenplan voor betere resultaten
-
Coaching van medewerkers
-
Periodieke nieuwe peilingen naar verbeterde situatie
In de meeste winkels is de klantenontvangst matig tot behoorlijk. Via mystery shopping stelt StS Services vast hoe er in uw zaak wordt omgegaan met klanten. Daarbij hanteer ik een unieke checklist, opgesteld en verfijnd doorheen 25 jaren ervaring in klantencontactomgevingen.
Mystery shopping is toepasbaar op verschillende klantenkanalen: face-to-face, telefonisch, e-mail, sociale media,…
Sterk in salescoaching
Verkopen is vragen wat de klant wil. Door mijn ervaring in verkoopgerichte ondernemingen zoals Carglass, Neckermann Vakanties en Crédit Lyonnais, kan ik uw medewerkers extra wapenen om van elk klantencontact een opportuniteit te maken. Daarbij vestigen we de aandacht op de juiste vragen stellen en ontdekken wat de klant echt wil.
Focus op:
-
sterker luisteren - wat zegt de klant versus wat bedoelt de klant
-
de juiste vraag – om betere oplossingen te bieden
-
bekijk het eens anders – beter omgaan met bezwaren van uw klanten
-
durf en geduld – vraag op het juiste moment of de klant werkelijk geïnteresseerd is
Sterk in het optimaliseren van het selectieproces
De juiste medewerkers maken het verschil. Na meer dan 25 jaar ervaring in het vinden van de juiste servicemedewerkers, deel ik mijn kennis en ervaring graag met uw zaak of HR-afdeling. De kracht bestaat erin om van elk selectiegesprek een WOW-moment te maken, ook al is de kandidaat een no-go. Ik garandeer kandidaat en opdrachtgever ook altijd een duidelijke argumentatie waarom een kandidaat niet geselecteerd werd. Zo is elk gesprek een groeimoment voor elke partij.
Sterk in interne presentaties
Uw management overtuigen van de kracht van customer service of customer delight? Werknemers enthousiasmeren voor deze aanpak? Doe gerust een beroep op StS Services. Ik vertel met passie en overtuiging over de voordelen van mijn lievelingsonderwerp. Ondersteund met een spetterende powerpoint, op maat van uw bedrijf, huisstijl en briefing.
Mijn netwerk is uw netwerk
U zoekt contacten in de gekke wereld van customer service? Na meer dan 25 jaren ervaring in klantencontact en als medeoprichter van Customer Contact Forum heb ik een uitgebreid en divers netwerk aan contacten opgebouwd waar ook u uw voordeel mee kan doen.
Operations manager
Schakel mij gerust in om uw teams verder aan te sturen of veranderingsprocessen te implementeren in klantgerichte opdrachten. Voor kortlopende opdrachten of een visie op lange termijn. StS Services biedt u een werkelijke meerwaarde.